Subject: FW: Nõva AJ, Vaisi küla, kooskõlastus
From: "Mihkel Merilo" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 10:22:43 +0300

Tere

Soovitakse ajutise mahasõidu rajamist.

Täiendavat infot pole.

Parimat

Mihkel Merilo

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
lääne osakond

+372 59 8182 95

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sander Astor <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 14, 2025 9:51 AM
To: Mihkel Merilo <[email-masked]>
Subject: Nõva AJ, Vaisi küla, kooskõlastus

Tere

Kirjutan sooviga kooskõlastada võimaliku ajutise tee maha keeramine,
rajamine ja kasutamine Nõva AJ ehituse raames.

Oleme rekonstrueerimas Nõva alajaama riigihanke raames Eleringile. Alajaam
asub Vaisi külas kinnistu no 53101:001:0023. KOV on väljastanud ehitusloa.

Ehitamise perioodil - juuli 2026-juuli 2027 võib meil tekkida vajadus
rajada ajutine ligipääs, mis keeraks maha olemasoleva mahasõidu lähedusest
Vaisi-Kuijõe teelt (53101:001:0039).

Olen lisanud manusesse väljavõtte ehitusprojektist, kus nimetatud ajutine
tee on rohelisega näidatud. Kollasega on näidatud pinnastee, mis Eleringi
kinnistu raames saab uue asukoha ning uuendatakse vastavalt projektile.

Pärast ajutise ligipääsu tee kasutamise lõppu, eemaldame selle ning
taastame algse olukorra.

Tervitades

Sander Astor

Projektijuht

+37256805297

sander.astor <mailto:[email-masked]> @gridtech.ee

GridTech OÜ

 <http://www.gridtech.ee/> www.gridtech.ee

Veskiposti 2, 10138 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.